lørdag den 24. november 2012

Ændre i antal vinduer - LinkWithin


Kan du hjælpe os andre med hvordan man får ændret i det antal LinkWithin vinduer man har under sine indlæg.

Hvis man fra start har installeret LinkWithin med 3 vinduer - så virker det som om at man ikke kan få det ændret til 4 eller 5 vinduer.

 
 
Jeg har prøvet at af-installere LinkWithin og så installere påny med 5 vinduer - men den viser så stadig kun 3 vinduer på bloggen.
 
Er der nogen af jer der med succes har ændret fra 3 til flere vinduer - så beskriv venligst hvordan i en kommentar her på indlægget.
 
 


7 kommentarer:

  1. Hej Berit
    Jeg er desværre ikke så meget inde i det, så det kan jeg ikke hjælpe med, men måske kan du hjælpe med noget andet. Der er en del som har problemer med at de ikke har mere lagerplads, hvordan får de mere, ved du det? Jeg havde problemet for lang tid siden, hvor jeg blev vejledt til, hvordan man kan sætte penge ind på kontoen, men det kan de ikke finde ud af nu.
    En af dem er begyndt at slette gamle indlæg, men det er jo lidt træls. Ved du noget?
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - jeg ved ikke noget om det.Jeg har kun 3-4 billeder i snit pr indlæg på havebloggen og 1-2 indlæg om ugen i højsæsonen, så det gør nok at jeg ikke når grænsen. Nu har jeg haft bloggen Irishaven i mere end 2 år uden problemer.
      Måske andre har løsningsforslag til jer ?

      Slet
  2. Hej Berit
    Sikke noget skidt! Jeg prøvede at installere, det viste sig at 5 thumbnails var for bredt, så ville ændre det til 3 ... afindstallerede, genindstallerede og den viste stadig 5 thumbnails, så nu har jeg helt droppet at have LinkWithin på min blog. Håber der er nogle der kan forklare hvordan man gør, hvis man vil ændre, og jeg følger med her :-)
    Rigtig god weekend!

    Connie

    SvarSlet
  3. Jeg har også prøvet at ændre fra 3 til flere, men uden held. Når jeg så læser Connies kommentar ovenover, tænker jeg at 3 måske bare er det rigtige antal og lever med det.
    Spændt på om et eller andet klogt hoved har andre erfaringer... :o)

    SvarSlet
  4. Nu prøver jeg om vi kan få hjælp fra LinkWithin - jeg har sendet dem en mail om problemet....så må vi om de kommer op med en løsning.

    SvarSlet
  5. Lidt udenfor emnet, men jeg vil blot foreslå, at ´Grønne nedslags´ forklaring på, hvordan man får mere gratis plads til billeder, bliver kopieret over på din blog. Mon ikke han giver lov til det. Det er så rart kun at skulle lede et sted.

    Eller at du blot linker til det:
    http://g2karsten.blogspot.dk/2012/11/vejledningen-til-gratis-gigabytes-hos.html

    Blot et forslag. Dejlig at du gider blogge om vores små ´besværligheder.

    SvarSlet
  6. Kære Berit. Det lykkes for mig i går, men har lidt svært ved at forklare det. Der hvor det gik galt for mig hele tiden var, at jeg ikke forstod og gemme det rigtigt, da jeg havde bedt om 5 i stedet for. I skabelonen er der 2 steder - ude til højre - og under "kassen til tekst" begge steder skal man ind i skabelonen for at gemme rettelser. Derefter gemte jeg det også i oppe foroven, inden jeg tjekkede på min blog om rettelserne var gået igennem. DET var de. Ej var det til at forstå, er ikke så godt til sådanne forklaringer :)

    Kh
    Lise Lotte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...