fredag den 6. april 2012

Blogliste - indsæt nye

Hvis man melder sig som fast læser hos en anden blogger, så kommer denne blog ikke automatisk op i ens egen blogliste.

Man må så ind og tilføje den blog i egen blogliste under :


 
Betjeningspanel - Layout - ...under din liste af Gadgets : Min blogliste

Lige over "Gem" ...står der  "Føj til liste" - klik på den.



Indsæt http: adressen og klik på "Tilføj" og klik derefter på "Gem"




...........og så skulle den gerne dukke op ude på din blog

9 kommentarer:

  1. Hej Berit

    Nej hvor dejligt jeg lige opdagede denne fantastiske blog !!! Er nemlig lige selv nystartet, så her er da rigtig meget jeg kan bruge..
    Tusind tak for din indsats..

    VH
    Lena fra Håstrup

    SvarSlet
  2. Hej Berit

    Undskyld men er lidt rundforvirret. Har åbenbart den nye grænseflade. Vil nemlig gerne ha nogle faner men der er slet ikke de muligheder du omtaler i dit indlæg vedr. det. Skal jeg så konvertere til den gamle ?? Hvad er egentlig forskellen på dem ?

    VH
    Lena

    SvarSlet
  3. jeg har lavet eksemplerne i gl. brugerflade da det er den jeg altid har brugt - og det er let at skifte mellem gl. og ny flade. Så du kan lige gå over på gl. flade og rette det til som du vil have det og så skifte tilbage til ny flade igen. Der er også opskrift her for at skifte mellem gl. og ny flade.

    SvarSlet
  4. Okay sådan. Er jo lidt famlende endnu i al dette her endnu, men det hjælper altsammen. Det vil jeg så prøve. Tusind tak for hjælpen og fordi du gider gøre dette for os allesammen.. :))

    SvarSlet
  5. Hej Berit
    Måske kan du hjælpe mig. Jeg kan se på din blog Irishaven, at du følger Anna's Plads. Hvordan gør man det, når det er en blog, der ikke er oprettet hos blogger/blogspot? Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan jeg skal gøre det.
    På forhånd tak
    Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se at Ina har lavet en del om på sin blog siden sidste år og du har ret i at der nu ikke er mulighed for alm. tilmelding som fast læser. Jeg ser noget med Blog Lovin´, men det kender jeg ikke.
      Prøv evt. at spøge Ina om det på hendes sidste indlæg.

      Slet
  6. Hej Berit
    Tak fordi du laver denne hjælp til os andre, det er stort af dig. Jeg har været inde og kigge fordi jeg skulle opdatere min læseliste på bloggen. Kan dog foreslå andre dovne sjæle som mig, at man en gang imellem kan slette den gadget der viser læselisten, for derefter at tilføje den med det samme igen - nu bare med hele sin nye læseliste.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  7. Hej Berit,
    Dejligt med din hjælp til det her blogvæsen.
    Har du været ude for at billederne på dine faste læsere
    forsvinder?
    Jeg har forsøgt at gemme på ny men de forsvinder efter 1 minut igen.
    Det ser lidt grimt ud men har ledt uden held for at finde den rette hjælp.
    Dejligt ser det ud i din have.
    kh Anne

    SvarSlet
  8. hej Anne
    Nej - lige den skavank har jeg ikke haft på min blog eller hørt om.
    Når jeg slår op på din blog og ser efter faste læsere så ser jeg nedenstående besked - men jeg ved ikke hvordan det løses - har du det omtalte Friend Connect? og er der en adresse der du kan ændre på ??
    Kh Berit

    Vi beklager...
    Denne gadget er ikke konfigureret korrekt. Webmaster-tip: Sørg for, at "Friend Connect Settings - Home URL" (Indstillinger for Friend Connect – webadresse til startside) er den samme som webadressen til dette websted.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...