mandag den 20. februar 2012

"you might also like" under egne indlæg



Gå på websiden http://www.linkwithin.com/learn eller gå på en blog hvor du ser at der er disse ønskeder billeder under indlæggene .... se så nederst til højre under billederne - der finder du et lille logo der hedder "LinkWithin" - klik på det - så kommer du til deres hjemmeside



Åben på en anden fane din egen blog - så du har din egen hppt://  adresse klar til at kopiere fra

  "LinkWithin" opretter du dig med en e-mail kontakt adresse - din blogs adresse ( kopier den øverst oppe fra feltet når du står på din egen startside f.eks  hppt://irishaven.bogpost.com - vælg platform


- vælg hvor mange forslag du vil have vist under hvert indlæg ( jeg har valgt 4 )

Klik på "Get Widget" ..... og wupti så kommer det helt af sig selv op på din blog

5 kommentarer:

  1. når jeg gør det kommer der kun "you might also like:" men indlæggene kommer ikke frem?

    skriv venligst svaret på mig blog;)
    http://byoung-md.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. ved du hvordan man center det?

    SvarSlet
  3. Hej!

    Nu ahr jeg længe kun haft tre forslag - men nu vil jeg gerne hav fem. Jeg ahr prøvet at fjerne den eksisterende Linkwithin og så oprette en ny, hvor der kommer 5 forslag - men det virker ikke! Ved du hvad der er galt?

    SvarSlet
  4. hmm syntes ikke at der kommer billeder kun teksten you might also like, hvad tror du jeg har gjort forkert

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg ser på din blog i min browser internet explorer så ser jeg 3 billeder - så alt ser fint ud.
      Jeg tror der kan være forskel i visning alt efter hvilken browswer man bruger - funktioner på Blogger passer f.eks ikke altid til Firefox.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...